Veelgestelde vragen

De shows van The Streamers in het Olympisch Stadion zijn uitverkocht. Omdat de vraag naar tickets groot is, is er op dit moment een officiële wachtlijst om nog aan kaarten te komen. 

Voor de wachtlijst van 16 september klik hier

Voor de wachtlijst van 17 september klik hier

Voor de wachtlijst van 18 september klik hier

16 september | 16 september 11:00 uur

17 september |  17 september 11:00 uur

18 september | 18 september 21:00 uur

Begin 2021 kondigden Guus Meeuwis, Kraantje Pappie en manager Frank Lammers aan een gelegenheidsband te beginnen met als doel Nederland leuke avonden te bezorgen tijdens de lockdown periode. Naar de livestreams in Carré, op Paleis Noordeinde, in De Kuip en De Efteling keken in totaal 7.5 miljoen mensen. Op 8 maart maakte de band tijdens een persconferentie bekend dat ze voor het eerst voor publiek gaan optreden.  

The Streamers staan op 16, 17 en 18 september 2022 in het Olympisch Stadion in Amsterdam. Alle shows zijn uitverkocht.

Op vrijdag en zaterdag gaan de deuren open om 17.00 uur en begint de show om 20.00 uur. Op zondag gaan de deuren om 13.00 uur open en begint de show om 16.00 uur. De show duurt naar verwachting ± 3 uur.

The Streamers zullen in volledige bezetting optreden in het Olympisch Stadion. Guus Meeuwis, Kraantje Pappie, Snelle, Maan, Suzan & Freek, Rolf Sanchez, Ronnie Flex, Thomas Acda, Typhoon, Diggy Dex, Miss Montreal, Nick & Simon, Paul de Munnik, Danny Vera, VanVelzen, Paul de Leeuw, Emma Heesters en manager Frank Lammers ruilen het digitale podium eindelijk in voor een echt podium.  

Er zullen zeker gast Streamers worden uitgenodigd, wie dat zijn maakt de band op een later moment bekend.

Bezoekers kunnen bij The Streamers in het Olympisch Stadion vergelijkbare optredens verwachten als tijdens de livestreams. De volledige band zal met elkaar een 2.5 uur durende show verzorgen op het podium dat ook telkens bij de streams werd gebruikt. De bekende barren krijgen ondersteuning van een enorm videoscherm van meer dan 70 meter breed. Voor een sfeerimpressie van de shows tijdens de ‘Holland Tour’ kun je kijken op het YouTube kanaal van The Streamers.

The Streamers hebben genoten van de livestreams op verschillende prachtige locaties maar hebben het optreden voor publiek ook enorm gemist. Tijdens deze live editie willen we met Nederland vieren dat we weer samen kunnen zijn. Daarnaast zal het optreden geregistreerd worden zodat mensen die er niet bij kunnen zijn op een later moment de gelegenheid krijgen om het te zien. In welke vorm de registratie wordt uitgezonden is nog niet bekend.

Zeker! De nieuwe merchandise collectie vind je hier in onze nieuwe webshop. De collectie is opnieuw samengesteld door één van de initiatiefnemers van de band, Kraantje Pappie. 

Alle shows in het Olympisch Stadion zijn uitverkocht. Via de ticketmarkt i.s.m. See Tickets kunnen kaarten op een eerlijke manier verkocht en gekocht kunnen worden.

Let op! Helaas worden er ook veel kaarten aangeboden op Marktplaats en andere websites. We raden je af om hier kaarten te bestellen. Alleen als je kaarten via het officiële verkoopkanaal koopt weet je zeker dat je niet teveel betaalt en dat het ticket ook echt toegang tot de show geeft

Via de wachtlijst is het mogelijk om op een veilige manier toch nog aan tickets te komen, of jouw ticket te verkopen. Fans zonder kaarten kunnen zich inschrijven op de officiële wachtlijst en fans met kaarten kunnen hun tickets aanbieden voor verkoop aan de wachtlijst. 

Het aanbieden van tickets is geen garantie op verkoop. Vraag en aanbod wordt op een veilig manier bij elkaar gebracht. Je ontvangt je aankoopbedrag pas terug als er een match is gemaakt met een koper en deze koper de kaarten na de match betaald heeft.

Wil jij je tickets verkopen voor een van de concerten van The Streamers? Dan kun je je ticket aanbieden aan de eerstvolgende op de wachtlijst om zo je geld terug te krijgen. Volg hiervoor de volgende stappen:

  1. Klik in de bevestigingsmail van Paylogic op ‘Orderstatus’. Je gaat nu naar jouw bestelling binnen Paylogic.
  2. Selecteer jouw bestelling en kies voor ‘Verkopen’.
  3. Selecteer de tickets die je aan wil bieden voor verkoop en klik op ‘Volgende’ om te bevestigen.

 

Zodra er een match is gemaakt met een fan die jouw ticket(s) wil hebben, ontvang je het aankoopbedrag terug via het betaalmiddel waarmee de kaarten destijds betaald zijn. De servicekosten worden hierin niet vergoed. Vanaf dat moment zijn deze tickets niet meer geldig binnen jouw bestelling.

 

Let op! Er wordt voor het gebruikmaken van deze service €5,- per doorverkochte ticket in rekening gebracht bij de verkoper. Je ontvangt dus het aankoopbedrag exclusief de servicekosten terug.

Je ontvangt het aankoopbedrag van je tickets excl. de servicekosten pas terug als er een match is gemaakt met iemand op de wachtlijst en als diegene de kaarten na de match betaald heeft. Het aanbieden van tickets via de wachtlijst is geen garantie op verkoop. Vraag en aanbod wordt op een veilig manier bij elkaar gebracht. Dit kan betekenen dat kaarten niet (direct) verkocht worden.

Geef je je ticket(s) terug en wordt deze verkocht aan iemand op de wachtlijst? Dan storten we het gehele ticketbedrag exclusief servicekosten terug. Hierdoor kost het verkopen van je ticket dus €5,- per ticket.

Ticket(s) voor festivals en evenementen zijn niet goedkoop. Wij proberen op deze manier de ticketprijzen zo laag en eerlijk mogelijk te houden. Door ook teruggebrachte tickets voor dezelfde prijs te verkopen aan bezoekers op de wachtlijst, blijft deze kans voor iedereen gelijk.

Het is helaas niet mogelijk om via onze Wachtlijst kaarten te ruilen. Wanneer u zelf een match heeft gevonden met iemand anders, is deze ruil geheel op eigen risico.

Je kunt je ticket alleen retourneren als er een nieuwe koper is. In de meeste gevallen is dat geen probleem, omdat bij een uitverkocht concert de vraag naar kaarten groter is dan het aanbod. Mocht het toch voorkomen dat er geen geïnteresseerden op de wachtlijst staan, dan blijft je ticket in jouw bezit totdat er iemand zich meldt via de wachtlijst. Zolang je ticket niet is verkocht via onze wachtlijst kun je ‘m altijd terugtrekken en zelf gebruiken.

Je kunt het aanbieden van je ticket voor de wachtlijst nog annuleren zolang er geen match+betaling is voltooid. Dit doe je door in jouw ‘orderstatus’ van je bestelling op ‘terugtrekken’ te klikken. Je ticket komt dan weer beschikbaar in je account en blijft geldig voor jou.

Let op: het doorverkopen van een ticket bij een populair concert kan erg snel gaan.

Vraag alleen de tickets aan die je écht wil hebben. Er wordt alleen een match gemaakt als de volledige aanvraag beschikbaar is. Hoe meer tickets je aanvraagt, hoe kleiner de kans dat er een match kan ontstaan. Volg hiervoor de volgende stappen:

  1. Kies het aantal tickets waar je naar op zoek bent.
  2. Zodra dat aantal aangevraagde tickets beschikbaar komt, ontvang je een e-mail van Paylogic. Hierna heb je 48 uur om jouw aanvraag te voltooien. Als je de aanvraag niet binnen 48 uur voltooit, worden jouw tickets beschikbaar gesteld aan de volgende op de wachtlijst.
  3. Wanneer het aantal aangevraagde tickets beschikbaar komt, moet je de volledige aanvraag aanschaffen. Je kunt er hierna niet voor kiezen om een kleiner of groter aantal aan te schaffen dan dat je eerder hebt aangevraagd.
  4. Na betaling ontvang je een bevestiging via de mail waarmee jij je hebt aangemeld.
  5. De gekochte ticket(s) dien gepersonaliseerd te worden, dit is mogelijk vanaf begin augustus. Voor het personaliseren van de tickets zijn de volgende gegevens nodig: voornaam, achternaam, e-mailadres en geboortedatum.

 

Let op! Het inschrijven op de wachtlijst is gratis. Je betaalt de door jou aangevraagde tickets pas als er een match gemaakt is en je via de match-email naar de betaalpagina gaat. De aankoopprijs van de tickets staat vast en is gelijk aan de aankoopprijs in de reguliere ticketverkoop.

 

Het inschrijven op de wachtlijst is geen garantie op kaarten. Vraag en aanbod wordt op een veilig manier bij elkaar gebracht. Je ontvangt de kans om tickets te kopen als er een match is gemaakt met een verkoper. Houd je e-mail dus goed in te gaten.

Ja, dit is de veiligste manier om alsnog aan een ticket te komen. De eerder uitgegeven ticket van de oorspronkelijke koper wordt ongeldig gemaakt en jij ontvangt een e-ticket met een nieuwe barcode die nog niet eerder is uitgegeven. Hiermee heb je gegarandeerd toegang tot het evenement.

Na het afronden van je wachtlijst-registratie ontvang je een e-mail van Paylogic met daarin de details van je verzoek. Check voor de zekerheid je spambox als je de e-mail niet binnen een uur hebt ontvangen.

Als er een match met een aangeboden bestelling is gemaakt, krijg je een e-mail van Paylogic met in het onderwerp de tekst “[Actie vereist]”. Je hebt vanaf dat moment 48 uur de tijd om je bestelling te voltooien. Zolang je geen e-mail krijgt van Paylogic, ben je nog niet aan de beurt.

Dat kunnen we je niet vertellen. Zodra je aan de beurt bent hoor je dat vanzelf.

Nee. Je betaalt precies hetzelfde bedrag als in de reguliere ticketverkoop. Alleen degene die zijn ticket verkoopt betaalt een kleine vergoeding die gelijk staat aan de servicekosten

Heb je je wachtlijst-match niet afgerond binnen 48 uur na het ontvangen van de e-mail van Paylogic? Dan vervalt je plek in de wachtlijst en worden de tickets direct aangeboden aan de eerstvolgende op de wachtlijst. Wil je alsnog gaan, dan kun je jezelf opnieuw registreren voor een nieuwe plek op de wachtlijst.

Ja hoor, geen probleem. Ga hiervoor naar jouw order. Dit kun je als volgt doen :

1. Klik in de bevestigingsmail van Paylogic op ‘Orderstatus’. Je gaat nu naar jouw bestelling binnen Paylogic.

2. Selecteer jouw bestelling en kies voor ‘Verkopen’.

3. Selecteer de tickets die je aan wil bieden voor verkoop en klik op ‘Volgende’ om te bevestigen.

 Zodra er een match is gemaakt met een fan die jouw ticket(s) wil hebben, ontvang je het aankoopbedrag terug via het betaalmiddel waarmee de kaarten destijds betaald zijn. De servicekosten worden hierin niet vergoed. Vanaf dat moment zijn deze tickets niet meer geldig binnen jouw bestelling.

Let op! Er wordt voor het gebruikmaken van deze service €5,- per doorverkochte ticket in rekening gebracht bij de verkoper. Je ontvangt dus het aankoopbedrag exclusief de servicekosten terug.

 

Het maximaal aantal kaarten is 10 stuks per bestelling. Het is niet mogelijk om een groepsaanvraag te doen.

  • Golden Circle – €95,- incl. btw en servicefee 
  • Veld kaarten – €80,- incl. btw en servicefee 
  • Rang 1 – €70,- incl. btw en servicefee 
  • Rang 2 – €52,50 incl. Btw en servicefee 
  • Rang 3 – €42,50 incl. Btw en servicefee 
  • Mindervalide kaarten – €80,- p.s. incl. btw en servicefee per kaart (worden per twee verkocht). 

 

De service fee bedraagt 5 per ticket en zit bij de prijs inbegrepen. 

 

Er zijn geen vip-arrangementen beschikbaar.

Je kunt gebruik maken van de volgende betaalmogelijkheden: Bancontact, iDEAL, Maestro, MasterCard, PayPal, Sofort, VISA en Installment plan. 

Bekijk hier de plattegrond met de verschillende tickettypes. De Golden Circle en het Veld zijn staanplaatsen, Rang 1, 2 en 3 zijn zitplaatsen.

De queue, oftewel de digitale wachtrij, werkt volgens ‘first in, first out’ principe. Iedereen die op de link naar het bestelscherm heeft geklikt krijgt bij de start verkoop een willekeurige plaats in de wachtrij toegewezen. Iedereen die vervolgens na start sale de link naar het bestelscherm aanklikt, sluit achteraan in de rij. Dit betekent dan ook dat het verversen van de pagina ervoor zorgt dat je weer achteraan in de wachtrij aansluit. Een plek in de wachtrij geeft geen garantie op tickets. 

Om ervoor te zorgen dat bezoekers niet de dupe worden van doorverkoop moeten tickets worden gepersonaliseerd. Voor het personaliseren zijn de volgende gegevens per persoon nodig: voornaam, achternaam, e-mailadres en geboortedatum. Personaliseren is mogelijk vanaf begin augustus 2022.

Het doorvoeren van een naamswijziging kan pas wanneer het ticket al ‘geclaimd’ is. Dit zal dus ergens na 1 augustus (start personalisatie) mogelijk zijn.  

Je ontvangt de gekochte tickets twee weken voor aanvang van het evenement, dus begin september. 

Helaas komt het nog te vaak voor dat er valse kaarten in omloop zijn. Koop daarom alleen je tickets via www.thestreamers.nl en ticketingpartner Paylogic. Alleen als je kaarten via de officiële verkoopkanalen koopt weet je zeker dat je niet te veel betaalt én dat het ticket ook echt toegang tot het evenement geeft. 

Er veel nepevenementen in omloop, laat dus nooit zomaar je (creditcard)gegevens achter en neem bij twijfel eerst contact met ons op via [email protected] 

Voor vragen over reeds gekochte kaarten en bestellingen kun je terecht bij Paylogic via deze pagina. 

Voor vragen over reeds gekochte kaarten en bestellingen kun je terecht bij Paylogic via deze pagina. 

i.v.m. veiligheidsredenen is het niet mogelijk om met een rolstoel het veld op te mogen. Dit houdt in dat je enkel met een rolstoel naar binnen kunt als je een ticket hebt voor het mindervalide deck.

We kunnen jouw ticket vanaf je smartphone scannen. Houd er wel rekening mee dat je verbinding op locatie weg kan vallen. Het handigst is daarom om jouw ticket te downloaden op je smartphone. Uiteraard is het ook mogelijk om je ticket geprint mee te nemen.  

The Streamers is toegankelijk voor alle leeftijden. Wanneer je onder de 16 jaar bent, is een volwassen begeleider van 18 jaar of ouder verplicht. 

The Streamers is een initiatief vanuit de artiesten zelf, evenementen organisatoren Tribe Company en Modestus. ING Nederland, Amstel Bier en Qmusic zijn vanaf de oprichting nauw betrokken bij de band en zullen als partners de komende periode diverse acties opzetten. 

Voor persaanvragen kun je een email met het verzoek sturen naar [email protected] 

Het Olympisch Stadion is goed bereikbaar met zowel de fiets, het openbaar vervoer of de auto:  

Fiets 
Het Olympisch Stadion is vanuit alle richtingen goed bereikbaar met de fiets. Rondom het Olympisch Stadion is genoeg stallingsruimte aanwezig. 

Openbaar vervoer 
Het stadion is gemakkelijke met het openbaar vervoer te bereiken. Bekijk hier onder de mogelijkheden: 

  • Tramlijn 16, 24 (halte Olympisch Stadion) 
  • Bus GVB-lijn 15 (halte Olympia weg) 
  • Bus GVB-lijn 62 (halte Olympisch Stadion) 
  • Conexxion buslijn 347 (halte Olympisch Stadion) 
  • Metro 50 (Amstelveenseweg) 

Vanaf stations Sloterdijk, De Rai, Zuid-WTC, Duivendrecht en Bijlmer ArenA pak je metro 50 (halte Amstelveenseweg). Vanaf daar is het ongeveer 10 minuten lopen. 

Bekijk de 9292-OV reisplanner of de NS reisplanner voor actuele tijden en prijzen. 

Auto 
In de parkeergarage van het Olympisch Stadion kun je 24 uur per dag parkeren. De garage heeft een praktische ligging en is goed bereikbaar vanaf ring A10, neem hiervoor afslag S108 en volg route ‘Centrum’. Je ziet het stadion aan je linkerzijde. Ga bij het stoplicht linksaf naar de Laan der Hesperiden voor de parkeergarage.  

Parkeergarage Olympisch Stadion
In de parkeergarage van het Olympisch Stadion kun je 24 uur per dag parkeren. De garage heeft een praktische ligging en is goed bereikbaar vanaf ring A10, neem hiervoor afslag S108 en volg route ‘Centrum’. Je ziet het stadion aan je linkerzijde. Ga bij het stoplicht linksaf naar de Laan der Hesperiden voor de parkeergarage.  

Parkeergarage Q-Park
Nabij het Olympisch Stadion ligt parkeergarage Q-Park Mahler. Verzeker jezelf alvast van een parkeerplaats door vooraf een parkeerticket te kopen. Voor €15,00 kun je vanaf 16:00 uur tot 03:00 uur parkeren.

Vanaf de parkeergarage loop je in 20 minuten naar het Olympisch Stadion. Je kunt ook vanaf De Boelelaan metro 24 of bus 62 pakken waarmee je in slechts 5 minuten naar het Olympisch Stadion reist. Klik hier voor meer informatie en tickets.

 

 

Helaas is het niet toegestaan om zelf eten of drinken mee te nemen. Gelukkig zijn er genoeg eet- en drinkmogelijkheden in het Olympisch Stadion. 

Het is voor bezoekers onder de 18 jaar niet toegestaan om alcohol te kopen en/of te drinken. Ook is het niet toegestaan om alcohol door te geven aan bezoekers jonger dan 18 jaar. Geniet, maar drink met mate. Het is wettelijk verboden om illegale middelen als drugs bij je te hebben of te verhandelen. Ook het gebruik van drugs op het festivalterrein is ten strengste verboden.

Op dit moment is er geen corona (toegangs)bewijs nodig voor dit evenement. Mocht dit veranderen dan nemen wij contact op met alle kaartkopers. Wij volgen hierin de richtlijnen van het RIVM, kijk voor meer informatie op www.rijksoverheid.nl.

Op het terrein bevinden zich meerdere EHBO-posten en mobiele EHBO-teams die je indien nodig kunt raadplegen. Bij medische problemen kun je naar de dichtstbijzijnde EHBO-er of beveiligingsbeambte gaan om het probleem te melden. Zij zullen je op professionele wijze ondersteunen bij het oplossen van het probleem.  

Staat je vraag er niet tussen? Voor vragen met betrekking tot je tickets en bestellingen kun je contact opnemen met Paylogic via deze pagina. Daarnaast kun je contact met ons opnemen door een mailtje te sturen naar [email protected].

Contact